úterý 21. února 2017

2. narozeniny blogu a soutěž

Minulý týden to byly dva roky, co jsem začala psát tento blog a jsem moc ráda, že od té doby se našlo několik z vás (no dobře, tak málo vás zase není :D), kteří jej sledujete pravidelně a také recepty zkoušíte. Letos jsem narozeniny blogu neslavila žádným slavnostním dortíkem, ale rozhodla jsem se, že k této příležitosti vyhlásím první soutěž a tak budu moci udělat radost někomu z vás :)



Přemýšlela jsem, jako zvolit výhru, aby potenciálně potěšila co nejvíce z vás. Protože vím, že velmi populární hlavně na instagramu jsou příspěvky se zdravými snídaněmi, rozhodla jsem se vytvořit takový malý balíček snídaňových nezbytností, které u mne doma nemohou chybět a které jsou základem mých různých kaší, ale i zdravých ranních koláčků. Suroviny nakupuji buď ve zdravé výživě a nebo v mé oblíbené drogerii DM, která nabízí široký výběr zdravých surovin, mnoho z nich v BIO kvalitě. A právě odsud pochází i výherní balíček, který čeká na jednu/jednoho z vás, který se soutěže zúčastní a splní následující podmínky:

1. sledujte můj profil Flavours of Amellia na Facebooku
2. sledujte můj profil Flavours of  Amellia na Instagramu
3. sdílejte soutěžní fotku z mého instragramu s komentářem "chci vyhrát" a nezapomeňte mne označit
4. napište komentář k tomuto soutěžnímu příspěvku na blogu a uveďte vaše jméno na Facebooku, ať vás můžu dohledat

Soutěž končí 1.března, kdy také náhodně vylosuji jednoho výherce, který obdrží balíček snídaňových nezbytností a k tomu ještě malé překvapení :)
Takže přeji mnoho štěstí vám soutěžícím a také si dovolím popřát mému blogu ať vás články a recepty těší i nadále!

14 komentářů:

  1. Gratuluji moc k narozeninám blogu ;) Moc super výběr věcí do GA. Sledujeme tě jako Sistershoods.

    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  2. At se blogu dari dal :-) facebook: Pavlína Strachoňová

    OdpovědětVymazat
  3. Na FB - Tomas Kvasnica

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k narozeninám blogu a přeji mnoha další let s výtečnými a úspěšnými recepty :) Facebook: Jana Zástěrová

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluji,jsi skvělá a zaslouzis si jen to nejlepší!:)) do budoucna jen a jen štěstí, usmev na tvari a plno úspěchu:) fb: Klárka Sedláčková

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad, super blog, super inšpirácia! :) FB: Teryii Palaščáková :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný food blog, zaujaly mne kombinace smoothie a už jsem si opsala některé recepty :D
    A k narozeninám blahopřeji! Sama jsem si založila nedávno svůj instagram s jídlem (@zasejidlo) a hrozně mě to baví :)) kdoví, třeba také vydržím tak dlouho.
    Na FB sleduji jako Sim Kvasničková :)
    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuliji k narozeninám blogu :) děkuji za tvé inspirace! :)) Na FB jako Petra Karabinová

    OdpovědětVymazat
  9. a výhercem soutěže se na základě losování stává Sim Kvasničková :) Gratuluji moc! Protože jsem v současnosti mimo domov, balíček budu odesílat v pondělí. Výherkyni poprosím ať mě kontaktuje a sdělí adresu a také její oblíbenou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  10. gratuluji výherkyni =) a doufám, že ještě nějaká soutěž o super dobroty bude =) hezký den

    OdpovědětVymazat